Tuesday, October 13, 2009

memberi tanpa mharapkan balasan

harijadi?? ramai org bila smpai ja birthday dia, pasti gembira, enjoy2, hati tersentuh sbb ramai yg mengingati harijdnya..tpi aku?? tahun ni, semua org pun x ingat bday aku, malah org yg aku paling sayang pun boleh gak terlupa, mula la hati rasa terluka, hanya satu tarikh penting pun si dia n kwn2 xleh ingat, tul2 trasa xdihargai..huhu.
tpi apa kan daya kan, da org xnk ingat, xkn nk paksa..biarlah, sekurang2nya aku da dpt pengajaran di harijd ku, x perlu meminta balasan dari apa yang pernah kita berikan..selama ni tiap kali bday dia, bday kwn, n family, aku la sibuk2 nak wish, pas tu time giliran bday aku lak, semua org xingat..sapa la aku...huhu

jangan menharapkan balasan atas kasihsayang yang kita da berikan, doakan ja moga suatu hari mereka akan faham apa erti kasih sayang..

No comments:

Post a Comment