Friday, July 17, 2009

gaya rambut 2009

Tips mendandan dan bagi mendapatkan gaya rambut terkini gaya rambut 2009.

gaya rambut

Bagi yang berambut mengerbang, Sediakan gel dan serum di dalam handbag anda dan jika rambut anda kelihatan mengerbang campur kan gel dan serum dalam kuantiti yang sama banyak kemudian sapukan pada rambut dan gayakanya semula, serum ini bertindak sebagai anti frizz mana kala gel mengekalkan bentuk rambut anda.

Gaya Rambut

Lady Gaga ini pula lebih menarik menggunakan cebisan rambutnya sendiri sebagai aksesori rambutnya. Sebaiknya buatlah di salon kegemaran anda membuatkannya untuk anda dan boleh digayakan apa bila perlu.

Gaya Rambut

adalah kewajipan jika anda sering memakai aksesori atau apa-apa yang menyakitkan rambut anda ketika cuci apa kata lap kan dahulu rambut anda sebelum menyapu conditioner ini akan membolehkan keberkesanan penyerapan conditioner itu ke rambut anda.

Gaya Rambut

Gaya rambut Boy look boleh saja jika anda berani mencuba gaya ini.

Gaya Rambut

Jika anda ingin bermandi manda di tepi pantai atau berenang di pool apa kata cuba kaedah ini untuk mengekalkan gaya rambut anda. Basahkan rambut anda dengan air biasa sebelum anda terjun ke kolam renang atau mandi laut. Ini dapat mengelakkan kerosakkan rambut akibat klorin dan garam.

Gaya Rambut

Jika anda ingin menipiskan rambut di bahagian atas agar lebih ringan apa kata cuba cara ini, gaya rambut short layer dan jika ingin lebih apa kata tambahkan highlight pula.

Gaya RaMBUT

Gunakan eye shadow untuk menghasilakan warna kemudian semburkan hair spray untuk mengekalkan warnanya. Ini menghasilkan rambut yang berkilau-kilau sesuai untuk gaya malam anda.

2 comments: